Turvalisus ja 24/7 reisiabi
Usume, et rasketes situatsioonides meie kliendid hindavad seda, et kuulevad teisel pool telefoni meie häält ning saavad sealjuures personaalset abi. See on ka põhjuseks, miks Baltic Travel Group on kliendile kättesaadav 24 h ööpäevas ja 7 päeva nädalas. Aitame kliendil tegeleda kõikvõimalike tekkivate takistustega, olgu selleks online check-in’i mitteõnnestumine, kadunud broneeringunumber, viimase minuti reisiplaanide muutus või ootamatused sihtkohta jõudes. Pakume omapoolset abi, lahendusi ning tuge.
Olles lojaalne Egencia partner Balti riikides, saame osa reisihoiatustest enne kui info jõuab rahvusvahelisse meediasse – seeläbi saavad meie reisikonsultandid tegutseda koheselt. Läbi meie tehnoloogia süsteemi saame jälgida klientide teekonda – näeme, kus nad asuvad hetkel, millistest lennujaamadest nad lendu alustavad või läbi lendavad, mis lennufirmasid kasutavad jne. Lühikese ajaga suudame eos probleemid lahendada või teha soovitusi selleks, kuidas edasi toimida.